maanantai 16. kesäkuuta 2014

Tänään mun hyvää tuulta ei pilaa mikään

 
Hihi, ostin minä tämänkin Helsingistä. Voisi taas pitää pientä breikkiä näiden kamujen ostelussa. Yksi kaveri oli huvittunut, kun yksitellen tuli ilmi mitä kaikkea olin ostanut... :P Sain siitä kuulla tosiaan kommenttia! Mutta kun mie niin tykkään kaikesta söpöstä... Tämä avaimenperä-Furby ääntelee napista painamalla, puhuu furbishia ja enkunkieltä, kolme lausetta. "Me like!" Nimesin sen Sky Ferreiran mukaan... :D
Oli synttärit ja vieraita; "emännöin" ehkä eka kertaa elämässäni, en ole pitänyt kaveripippaloita sitten lapsuuden. Oli oikein mukavaa! Seuraavat bileet sitten kun täytän kolkyt! Eli ei kovin pitkän ajan päästä... Kääk!
My friends know me... :) <333 Mun ihka eka poni oli btw tuollainen ja samanvärinenkin. Eikä se kaveri, jolta sain tuon, tietysti tiennyt sitä! Mikä sattuma! Olin about 2-3v silloin ja nimesin sen fiksusti omalla nimellä ja seuraava isompi poni sai äitini nimen :P
Me like!

2 kommenttia: