maanantai 24. huhtikuuta 2017

Päivitystä, kuviaaaa pt. 1

Viime ajat on olleet niin ahdistavia että vaikka olen (lähes) samaan tahtiin kuvannut en ole jaksanut postailla. Erosin... tavallaan. Muutan kauas miehestäni, takaisin sinne missä mun kaikki muut rakkaat on. Aika näyttää onko tää ero lopullinen. Oon ollut NIIN rikki mutta nyt alan olla oma itseni. Elämä voittaa! Sain hyvän asunnon... Uusi alku!
Winky ja Mina on kyllä alusta asti olleet ne mun lempparit. En tiedä tulenko vielä joskus myymään Alanan tai Pipan mutta Winky & Mina..! <3 Niiden hahmot on valmiit, täydelliset. Winky Wintermoon yllä surffailemassa tabletillaan, omassa huoneessa... Dino-lemmikit seuranaan!
... Bettyn kanssa <3
Huomionkipeä Carrie!
Ehkä Pippa Greyday on vain sivuhenkilö Winkyn tarinassa. Jää nähtäväksi.
T-Rex Bale on Pipan<333
Winkyn pääsiäis-pupukaveri on Tampereen Tallipihalta. Ehkä olette huomanneetkin että olen aika hulluna kaikkeen vintageen; tämä pupu on mun ensimmäinen vintage-tinahahmonen (miten tota kutsuu :D) eikä maksanut edes paljoa! Tallipihalla on muitakin tinaukkoja, sinne vaan kaikki niistä kiinnostuneet!
Isot tytöt... Jep, ostin MTM-Barbien taas. Mina kokeili pinkkiä mutta ei...
Minan väri on musta!
Oon yrittänyt ihan joka paikasta löytää sitä kirjaa joka Disney Descendants-Malin mukana tuli, semmonen siisti loitsukirja... mutta damn se ei löydy mistään! Jossain välissä se varmaan hävisi, kun muutin Turvakotiin syksyllä tms. Voihan...! Se sopisi niiiiin täydellisesti Mina-kuviin. Pitäisikö ihan sen kirjan takia uusi Mal ostaa? :D Onko teille käynyt vastaavaa?
Seuraavaksi taidan postata Barbie-kuvia! ^_^ Have a happy monday night.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti