keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Little Cuties

Katsoin että enkö tosiaan ole postannut Disney Animatorsin nukeista kuin 3 postausta! Muistelin että niitä olisi enemmänkin... Koska ne ovat melkein ainoat nuket joille olen uhrannut aikaa (joita olen kuvannut) tässä sen jälkeen kun ne tulivat. Nyt olen ajatellut vihdoin ostaa kolmannen: Arielin tai Tuhkimon. (Tai Meridan??) Ovat kyllä supersöpöjä ja laadukkaita, mutta sanottakoon että Pocahontasin hiukset ovat alkaneet latvoista hamppuuntua (aikuisen omistuksessa jopa, outoa! Miten sitten leikkivillä lapsilla?!) ja käsien nivelet tuntuvat löystyneen... Rapunzelin hiukset ovat kyllä laadukkaampaa materiaalia kuin Pocahontasin. Can't complain.
 Nyt on molemmille lämpimät vaatteet... ^_^
Rapunzel ylpeänä esittelee turkkiaan^ Voi mulla on molempia ikävä kun katson näitä kuvia! Olen kuntoutuksessa perjantaihin... :P Kekkasin muuten nimet noille lapsosille; Rapunzel on Celia Dakota, Pocahontas Eywa Isadora... En ole kauhean tyytyväinen kuin Isadoraan (se on täydellinen nimi IMO) mutta nuo nimet juuttuivat nukeille! Eywa on Avatarista, remember? :) Arielille minulla olisi nimi tiedossa. Ja Merida on aivan Ronjan näköinen jos sitä nimeä menen muuttamaan... We'll see... Minkä ostan ;)
Tässäpä kuvatusta Skippereistä ja Staciesta (laatu normiakin huonompi), jotka hommasin tässä vähän aikaa sitten:
Tuo kasvomalli on nimenomaan suosikkini Skipperillä. Staciestahan ei monia vaihtoehtoja olekaan mutta se 2000-luvun on ihan kamala... Stacieni mukana tuli aivan iiihana heppa:
So pink! So lovely :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti