perjantai 1. maaliskuuta 2013

Lil Miss has arrived

Moikka, tulin postaamaan muutaman kuvan uudesta löydöstä. Tai löytyihän se jo vähän aikaa sitten mutta nyt oikeesti voitin sen huutokaupassa :P Say HI to my Lil Miss Makeup doll:
Söpöinen on todella hyväkuntoinen ikäisekseen ja olen tyytyväinen kauppoihin, niin hankala näitä on enää mistään saada! Ja hintakin oli huokea. *_* Melkeinpä tismalleen oli unelmanukkeni lapsena kuin tämä. So better late than never!

Mulla alkoi nyt talviloma niin toivottavasti inspiroidun pitkästä aikaa enemmän kuvaamaan nukkeja :D Se on kiva harrastus! Eritoten se kuvankäsittelyvaihe. Huomenna tulisi taas lisää kuvattavaakin ;) Disney Animators-nuket Ariel ja Tuhkimo on tilattu jokin aika sitten. Kohta täällä on nukkearmeija! Ja kun ne ovat alkaneet kasvaa kokoakin... :)

Fiilikseni Monster High-nukkeihin tuntuu kadonneen tyystin, mikä on outoa. Mutta kyllä se sieltä vielä palaa. Keskityn nyt näihin lapsosiin.
Look, whatta cutie! ^_^

Olen ostanut nukkejen lisäksi vaatetta reilulla kädellä sesongin vaihtumisen lähestyessä. Alkaa tuntua, että oma tyyli on vihdoin löytynyt/alkamassa vakiintua. Olen huomannut tosiaan että rokimpi ja androgyynimpi asu saa mut tuntemaan oloni itsevarmemmaksi ja omemmaksi kuin joku naisellinen söpöys. Minulla on aina noita söpöilykausiakin, mutta se on enemmän sitä että ihastun johonkin tyttömäiseen ja pidän sitä sitten kuitenkin vaan harvoin ylläni, koska olo on epämukava. Silmää siis miellyttää kovinkin monenlainen tyyli mutta kaikki ei tietenkään ole kaikkia varten. No, tällä hetkellä grunge ja rock-henkisyys on juuri mua.
Ai niin! Meinasi unohtua:
Vintage Mansikka-Marja! YAY. Se on ollut etsintäkuulutettuna myös pitkään! Hei, ketä mä kohta enää etsin kun kokoelma alkaa olla aika iso?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti