tiistai 26. maaliskuuta 2013

TIKTAK ja myytävää

Olin kamala heräteostelija tänään! Kohtalokasta tehdä noita reissuja kauppoihin hetken mielijohteesta.
Olin nähnyt noita MLP-vauvoja nettikaupassa mutta yllätyin että se olikin noin pikkuinen. Jotenkin paljon söpömpi kuin olisi isokokoisena ollut! Olen ihan heikkona noihin vauveleihin... Alan jo miettiä tikittääkö biologinen kelloni jo niin voimakkaasti että käytän "hoivaviettini" tällaisten haalimiseen ja halimiseen :D Kun tosissaan nuket ja otukset näyttävät yhä vauvamaisemmilta ja alan olla in my late twenties, kröhöm... :P Ja tämä pikkuinen olikin sitten rakkautta ensi silmäyksellä:
Uusi juttu minulle tämä sarja! Koiria oli 5 (?) erilaista, kaikilla säväkän värinen tukka ja asusteita. Hassuja... :) Pitihän se tuo sähkönsininen hurtta ostaa.
Tämä voitti enttententtenin Lady Gigi-nimisen pinkkitukan kanssa^_^

Nyt päätän tällä tavalla "julkisesti" että ensi kuun tilipussista ei mene SENTTIÄKÄÄN tähän keräilyharrastukseen. Tämä on lähtemässä ihan käsistä! Mulla onkin nyt myynnissä huuto.netissä juttuloita:


... ja niin edelleen! (Klik oikeassa reunassa "Katso myyjän muut kohteet") Sinne vain huutelemaan jos kiinnostusta on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti