torstai 28. maaliskuuta 2013

Weird hobby

Mulla on nukke&pehmo-keräilyn lisäksi yksi toinen outo harrastus: tykkään näperrellä kollaaseja seinille yms lempijutuistani:
 <3
 Tuossa^ on kyllä nyt enemmän kuvia aiheesta vintage muoti yms, vanha kuva...
 IKEAn 4€:n kehykset ^ Ei pysy naulassa, en suosittele jos seinälle haluaa taulun!
 Kuvitin tässä ^ niin sanotusti Lana Del Reyn biisiä Off ro the Races :D
 Seinällä keittiössä^
Joo, tämä nyt vain on tällainen Lana-kollaasi... Ja tässä "pari " jpop-kollaasia:
Tsu-chan ^_^
 Mulla on tuota Namie-fanikamaa niin niistä olen aikani kuluksi näperrellyt montakin kollaasia... En ole viime aikoina osannut edes lempparisarjoja katsoa ilman että samalla askartelen, niin maaniseksi kevät on mut saanut. Koko ajan täytyy olla jotain tekemässä!

Kollaasien väkertelyn lisäksi olen taas aloittanut piirtämisen. Tai ihan vähän vielä, lähinnä koulussa ja muiden luona kun olen vieroituksessa tietokoneesta. 


En osaa piirtää ilman mallia kuin kasvoja...  :P Ei ole ollut motivaatiota opetella! Taitoni muutenkin olivat aiiiivan ruosteessa, kun en ollut piirtänyt moneen vuoteen... Siinä 16-22-vuotiaana piirsin paljon, aina. Sitten se vain jäi... Internet söi luovuuden... (mistä henk.koht. tragediasta olen ennenkin online valitellut joten ei siitä sen enempiä... :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti