maanantai 22. heinäkuuta 2013

Miksi en kelpaa

Perheeni arvostelee minua jatkuvasti nukkeharrastuksestani. Olen aikapäiviä sitten tullut aikuisikään ja silti vanhemmat vielä yrittävät muokata minua mieleisekseen. Heille nukkeharrastus on joutava ja kelpaamaton, ei oikea harrastus. 

Tuntuu pahalta että he eivät voi hyväksyä sitä! Se tekee minut onnelliseksi, joten miksi he eivät voi antaa minun olla minä? Nukkeharrastus on osa minua. Kaikki muut tutut ovat olleet että "hienoa/mielenkiintoinen harrastus sulla" jne. Mutta omat perheenjäsenet. ARGH!

2 kommenttia:

  1. Jaksamista! *halaus* Meitinkään isovanhemmat eivät ymmärtäisi ollenkaan, joten heistä vain yksi tietää harrastuksestani. Vanhemmat oudoksuivat alkuun, mutta nyt he jopa tavallaan tukevatkin, se on liikuttavaa. :) Voikin olla, että perheesi totuttuaan asiaan suhtautuvat ainakin neutraalisti asiaan, jokaisellahan on oikeus harrastukseen. :D

    VastaaPoista
  2. kiitos!! *hali* joo mä sanoin ihan nyt siitä että musta ei tunnu oikein hyvältä kun ne arvostelee mun harrastusta ja ne vaan sano että hankala ymmärtää kun niiden nuoruudessa se ei ollu mitenkään yleistä ainakaan.
    netti on kyllä hyvä kun yhdistää meitä harrastajia koska tosiaan ollaan harvassa :) jotain apua siis netistä että ei todellakaan mikään pelkkä "pahan lähde" heh

    VastaaPoista