perjantai 26. heinäkuuta 2013

Post 2: Summer 2013

Tämä kesä on mennyt nopeasti, joka vuosi se ajan juoksu vain nopeutuu. Alkukesä oli toiminnallisempi kuin heinäkuu. Viime aikoina olen ollut todella ikävystynyt. Ilmatkin ovat olleet surkeita (niin kuin tulisi kellekään uutisena)... Ensi viikolla on viimeinen jakso kuntoutusta ja se maiseman vaihdos tekee varmasti hyvää.
Parasta tässä kesässä on ollut kyseenalaistamatta Italian matka; juhannuskonffa ja mökkeily hyvänä kakkosena. Olinkin jo vuosia halunnut mökille, vihdoin  pääsin! Olen viime vuosina niin kaupunkilaistunut että yksi yö mökillä tuntui todella eksoottiselta ja ihmeelliseltä...

Kännykkäni hajosi yllättäen ja "jouduin" ostamaan Samsung Galaxy S4:n, ja siinä on olevinaan 13 megapixelinen kamera... Jaa-a, en ehkä ole osannut laittaa kuntoon asetuksia tai se on kusetusta..? En ole ollut tähän asti yhdenkään kuvan laatuun 100% tyytyväinen.


Kevät ja syksy ovat minulla yleensä luovinta aikaa... Koko kesänä en olekaan saanut kunnolla aikaan mitään ja minä kun niin iloitsin kun piirtämisinto toukokuulla oli palannut vuosien tauon jälkeen... Viime aikoina olen kyllä alkanut kirjoitella tuntojani runon muodossa ylös. Yritän olla pakottamatta luovuutta. Se toimii parhaiten spontaanisti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti