sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Kuvastoori: Alien Contact

Dramaattisuuteen taipuvainen Lydia haluaa kertoa ensikohtaamisestaan avaruusolennon kanssa... :D
Se ei ollut pimeä ja salamyhkäinen yö, kun hänet ensi kertaa kohtasin... Hän ei piileskellyt varjoissa, vaan seisoi edessäni kirkkaassa auringonvalossa sädehtien kalpeana. Enkä ollut ikinä nähnyt mitään niin kaunista!
Ymmärsimme heti toisiamme vaikka hän oli tullut valovuosien takaa... Hän esitteli itsensä Myribeliksi.
"En ole tullut yksin", hän sanoi ja kertoi perheestään. Sanoin tekeväni kaikkeni jotta he tuntisivat olonsa tervetulleiksi Maassa.
Saatoin ehkä saada sähköiskun kun hän hipaisi hiuksiani... uusi ystäväni!
Koko pienen ikäni olen odottanut jotain tällaista tapahtuvan... olen aina uskonut maailmoihin tähtien tuolla puolen.

Loppuun muutama kuva keimailevasta Migridosta

... Miodoran kanssa...
Ai niin. Kiitos ja tervetuloa, uusi seuraaja<3

4 kommenttia:

  1. Hieno tarina! Lydialla on söpöt hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) joo, mun piti leikata ne lyhyeks kun ärsytti kun ne oli niin kauheen paksut ja levisivät joka puolelle :P

      Poista
  2. Kylläpäs nää Novit on sulosen näkösiä!! Oon kaupassa vaan nopeesti aina vilkassu et 'mitähän nää on' mut nyt kun sun kuvia kattelee niin noihan alkaa näyttää tosi mielenkiintosilta! ♥ Toi viimenen yhteiskuva on tosi herttanen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yes, tehtävä suoritettu jos yksikin kiinnostuu näistä mun ansiosta :D hehe.. joistakin nukeista kiinnostuu vasta jos ne esitellään houkuttelevasti. mulla kävi niin nendoroidejen kanssa.
      novit ovat kasvoiltaan kiitollisia kuvattavia, niin kuvauksellisia!

      Poista