maanantai 26. tammikuuta 2015

Outer Space Girls

Miodora: Pystyn kuuntelemaan musiikkia vaikka 24/7 jos haluan. Saatan vaan välillä laittaa volat pienemmälle että kuulen siskojani. Tykkään eniten elektronisesta musiikista. Maan musiikki kuulostaa hyvin vanhanaikaiselta mutta jotkut uusimmat artistit ovat aivan siedettäviä.
Myribel: Parhaiten viihdyn pimeässä, koska valo melkein lävistää minut kokonaan, joten minua ei aina huomata päiväsaikaan... Kaksoissiskoni mielestä se on ok, koska hän on ujo, mutta minä haluan tulla huomatuksi!
 Brioni: Luulin ensin että Maassa kasvaa muovia, kun näin tämän.

 Namemilla: Minä olen kaikkein herkin meistä Maan ilmakehälle... En uskalla riisua tätä kypärääni. En ehkä ikinä?
Migrid: Olen ollut Maassa pisimpään, yli kaksi vuotta, joten minulle kaikki alkaa olla jo tuttua. Toimin porukan johtajana.
 Avaline ja Miodora jamittelevat yhdessä... 
"Outer space girls, we're rockin' to the moon
Outer space girls, a universal groove
Outer space girls, G-force with a zoom
Outer space girls, look out Venus, we'll be comin' soon"
"Spinning out in another galaxy
My baby and me, so far away
Two thousand years, some kinda fantasy
My baby and me, interstellar odyssey..."

"Jupiter and Mars are ahead of me
Oh, are we trippin' out or is that heaven I see?"
- The Spice Girls -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti