sunnuntai 23. elokuuta 2015

Gootti photoshoot ja vähän lätinää kauhuleffoista

Siitä on jo aikaa kun otin nämä alkupään Draculaura-kuvat hautausmaalla. Eilen illalla kävin sitten tämän ja GG-Draculauran kanssa siellä samaisella hautausmaalla uudestaan kuvaamassa lisää kuten olin aikonut.
Huomatkaa että Draculaura oli tässä vasta ruokaillut:
Veriroiskeet! O___O
Ja sitten shoottiin Salomen kanssa! Draculaurallakin on vaatteet vaihtuneet tässä välissä...

Molemmat ovat aivan ihania mutta ehkä Getting Ghostly Draculaura on himpun verran kauniimpi..?

Tuo Draculaura on syöppö^ mutta Salome ei syö mitään koska se onkin kummitusvampyyri.
 Kovin on jo syksyisen oloista... *nyyh*

Olen viime aikoina siirtynyt katsomaan (urakalla) ennen 2000-lukua tehtyjä kauhuleffoja. Oikeastaan kaikki näkemisen arvoiset 2000-luvun leffat olen jo nähnyt (toki vielä joskus löytyy joku helmi), koska olen niin leffafriikki. 80-luvun kauhuleffat ovat juonellisesti mahtavia mutta kulttileffa Poltergeistkin hienoudestaan huolimatta välillä jopa nauratti minua koska efektit olivat niin kököt :D Puhumattakaan Stephen King's It-leffasta! Se oli niiiiin koominen :D Pellet ovat kyllä silti pelottavia...
Tekisi mieleni katsoa Tim Burton-tyylistä kauhua ja jännitystä nyt, mutta tuntuu että siitä on ihan vähän aikaa kun ne kaikki on katsonut... Onko kukaan lukijoista "goottileffaekspertti"? 
Tähän mennessä olen nähnyt: Beetlejuice, Addams Family 1&2, The Witches, The Witches of Eastwick, Sleepy Hollow, Dark Shadows, Sweeney Todd, Saksikäsi Edward, Nightmare before christmas, Corpse Bride, Practical Magic, Potterit... hmmm... olikohan tossa kaikki..? EDIT: The Craft unohtui! Sen voi laskea tuohon listaan.
Tuon tyylinen kauhuilu (kauhukomedia tms) kiinnostaa todella paljon, mutta myös hc-kauhu menee aika hyvin ;) Mutta ylipäätään minua kiehtoo noissa elokuvissa eniten visuaalisuus.

4 kommenttia:

  1. Luulen että sua saattais kiinnostaa sellainen leffa kuin Crimson Peak, tosin se ei ole vielä edes teattereissa... Katso ihmeessä traileri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olen nähnyt siitä still-kuvan tumblrissa, täytyypä katsoa se traileri :) näyttää synkältä ^^ ja tom hiddleston <3 (vai miten se kirjotettiin!)

      Poista
  2. Beetlejuice ja It ovat kyllä niin mahtavia visuaalisesti (ja tietysti muutenkin). Vaikka nyt ehkä naurattaa niin nehän oli tosi uskomattomia suorituksia siihen aikaan. Vaikka oon It leffankin nähnyt monta kertaa en vieläkään pysty olemaan nauramatta sille suihkukohtaukselle, se on vaan niin koominen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh joo se suihkujuttu oli random :D
      minä katsoin sen It-leffan ihan vasta, olen kai kasvanut tynnyrissä.. (?) oikein stephen king-maratonin pidin.. salem's lot oli ehkä suosikkini! sen eka leffa tais olla.
      hieno oli sekin It, varsinkin ne takaumat. beetlejuicen katson kyllä uudestaan halloween-viikolla. katsoin sen viime syksynä.

      Poista