sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Icy doll Shere

 Sen silmät eivät mene kiinni ilman kustomointia, pidin tässä kuvassa sen narusta toisella kädellä kiinni.
 Icy dolleilla on vähän Blytheä iloisempi ilme.
 Shere oli pitkään suosikkinukkeni... :) Se on hieman Blytheä huonolaatuisempi mutta ei häiritsevästi.
 pixlr.com/o-matic/ RULES :D
En oikein tiedä mitä postaisin, ajatukset ovat levällään. Saisin kyllä varmaan jotain vähän harkitumpaakin postattavaa jos pystyisin keskittymään ja jaksaisin yrittää... Mutta olen lähdössä huomenna kuntoutukseen ja nyt odotan vanhempia jotka hakevat minut ensin heille matkalaukkuineni.

Tein eilen muuten jotain aika typerää ja impulsiivista jälleen kerran. Olen kyllä pitkään ihaillut sitä Skrillex/Ellie Goulding-tyylistä leikkausta, jossa korvan yläpuolelta on ajettu hiukset siiliksi ja jakaus aivan siinä sivulla lähellä korvaa. No eilen sain päähänpiston omin avuin tehdä sellaisen itselleni. Well, that wasn't a first time... Olen vähän turhan impulsiivinen aina toisinaan. Tajusin vaan liian myöhään että mulla on siellä niin ohutta se hius että näyttää melkein kaljulta ja saksilla ei hyvänen aika saa tietysti täysin tasaista. Voisiko ihminen blondimpi olla... Well... No näytti se "pienellä" vaivalla sitten ihan siedettävältä kummiskin. Ja voihan sen aina kammata piiloon kun jakauksen paikkaa vaihtaa. Eh. Mutta älkää muut leikkikö kampaajaa. Polkkatukka multa onnistuu, eri mallisinakin olen leikellyt mutta tämä... Hmm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti