torstai 8. marraskuuta 2012

Pallopäiden lumoissa

Nukkeharrastukseni sai alkunsa ihastuksesta Blythe-nukkeihin. Ensimmäistä kertaa näin sellaisen kuvan laukun koristeena Blipossa joskus ehkä 2004? Kaveristani se oli pelottava, minä ostin heti laukun ja aloin haaveilla nukesta... Meni viisi vuotta miltei kunnes ostin ensimmäisen Blytheni... Nyt olen myynyt sen. Minulla on enää Blythe-klooneja.

Olen ollut todella päättämätön ja tuuliviiri näiden nukkieni suhteen. Olen omistanut Blythe Vanillan ja Simply Lilacin, sitten oli Cowgirl (vai mikä se oli?) jossain vaiheessa myös. Rahapulassa tai toisen nuken lumoissa olen sitten myynyt edellä mainitut yksi toisensa jälkeen... Viimeinen aito Blythe joka meni myynnissä oli siis tämä minun "esikoiseni" eli Primadolly Aubrena.

Kloonit ovat minusta tasan yhtä söpöjä ja hyvälaatuisia kuin aidot, tosin vaatetus on vähän kehnompaa laatua/simppelimpää. Ekana hankin viime talvena Icy Dollin, sitä seurasi tummatukkainen Jecci Five ja viimeisimpänä punapää JF. Suosikkini vaihtelee, mutta tällä hetkellä se ehkä on tuo tummatukka, Arya^^
Kloonit on houkuttelevan edullisia... Niihin jää koukkuun! Katselin juuri ja mietin ostaisinko vielä yhden.. Mutta eihän mun pitänyt ostaa kuin Cutie Pops enää tänä vuonna! :D I'm hopeless.
 Punapäinen Vivienne Westwood on tosi nätti mutta joku siinä mätti.
Sitten uskaltauduin tekemään näin:
Miten suloinen onkaan hän hiukset tuolla tavalla! Kannatti olla rohkea :D Vähän ovat liimaiset mutta harjaamalla se varmaan lähtee...
Sherestä kuvia sitten joku toinen kerta^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti