torstai 6. helmikuuta 2014

Doll inspiration

Ilmainen Barbie-kuvasto oli niin houkuttelevan nätti että nappasin sen mukaani; myös ystäväni, joka ei edes keräile nukkeja otti itselleen yhden. Barbie lumoaa! Tämä onkin ensimmäinen "kunnon" Barbie-kuvasto yli viiteentoista vuoteen. Ikävä vanhoja Barbie journaleita 90-luvulta (minulla on kaksi lapsuuden suosikkia talteen korjattuna). Niitä tulikin hartaasti tutkittua silloin... "Mitä haluaisin/haluaisit tältä sivulta?" Hehe...

Voi nämä pikkunuket ovat aika söppänöitä, eikö!


Minua kiinnostaisi ostaa "aito" Barbie tai Barbien ystävä... Olin lapsena kova Barbie-fani, paljonkohan minulla oli niitä enimmillään... No ei kovin montaa. Usein sain vain "kopioita", Steffejä tms koska ne olivat halvempia. Barbie-lehtiäkin luin uskollisesti; kaverin kanssa leikin Barbieta ja Skipperiä, jolloin minä olin Skipper koska olin nuorempi.
 Muistan nämä kaikki NIIN hyvin vaikka katselin niitä vain lehtien sivuilta!
Totally Hair Barbie (?) oli unelmabarbie pikkutytön mielestä superpitkien hiusten takia, muistan että serkullani oli se ja taisin olla vähän kateellinen! Vastaavanlainen Steffi sai riittää minulle :P
Näkyyhän noita pitkätukkaisia nukkeja edelleenkin olevan...

2 kommenttia:

  1. Barbie on klassikko ja vie mukanaan. :D Tykkään ite tosi paljon keräily-Barbieista, mutta ysäritkin ovat nostalgisia. :D Etenkin leikittyjä Barbieita voi saada todella pilkkahintaan. :D SUosittelen lämpimästi Barbie foorumia B dollia, jonne mahtuu kaikki muutkin nuket 8D

    VastaaPoista
  2. Todellakin, sinäpä sen sanoit että klassikko :) Barbie on vielä niin nostalginen että se lisää sen tunnearvoa. Kasvoissa on kyllä paljon eroa, jotkut näyttävät tosi teennäisiltä kun taas toiset ovat tosi kauniita. Keräily-Barbiet ovat kyllä ihania yksityiskohtineen mutta jotkut kamalan kalliita! T__T Ihastelin kaupassa eilen sellaista talvista keräilynukkea, mahtava mekko sillä ja muutenkin upea. B doll taitaa olla tuttu, ainakin jtn suomalaista foorumia nukeille olen joskus seurannut. Pitääkin käydä pitkästä aikaa tutkailemassa!

    VastaaPoista