lauantai 1. helmikuuta 2014

Pink-haired Licca * pic-heavy*

Joo kuten postauksista huomaa, viime aikoina olen "lopullisesti" hurahtanut Licca-chaniin, keskittynyt keräilyssäni lähinnä Licca-nukkeihin. Se varmaan liittyy osittain uusiutuneeseen Japani-hysteriaani. Se taas voi liittyä vuoden aikaan. Olen monina talvina löytäny kaamokseen lohdutusta iloisesta ja värikkäästä japanilaisesta pop-kulttuurista; muoti, j-pop, idolit, oheistavara... (Myös k-pop!) Mustan ja harmaan syksyn jälkeen revin usein kaapin perukoilta pinkit vaatteeni ja kuljeskelen talvisissa maisemissa pastelliväreissä. Pastellivärit sopivat myös kevääseen.
Yllä on "pikkunukkieni" kokoelma (tosin Monsterit puuttuvat siitä ja joku yksittäinen muukin...) 8 Liccaa, 1 Jenny, 3 Jecci fivea. Liccan pikkusiskoja on about 5 tällä hetkellä. Otinkin ensi kertaa kuvia parista pikkuisesta leluineen :) Se oli tosi hauskaa... Tässä muutama kuvatus!

Noita pikkuleluja on kertynyt vuosien varrella... 
Jospa nämä kuvat eivät näytä aivan järkyttäviltä julkaistuna bloggerissa; jotkut kuvat kun eivät ole niin korkealaatuisia kuin ne oikeasti ovat, blogger-palvelimella ei ole yhtä paljon värejä tarjota jotta kuvat ei kärsisi...?
Hän^ on niiiin söpö! ^_^



Unelmissani siintää vaaleanpunatukkainen Licca. Olen tyttö isolla T:llä ja vaaleanpunainen on varmaan lempivärini... I used to hate it... Mitä tapahtui :D Taisin vain olla olevinani... Kun joissain "piireissä" vaaleanpunainen mielletään Paris Hiltonin, Barbien ja blondien eli puhekielessä tyhmien naisten väriksi. Fiksua? Not..
Licca Castle etsyssä!
Tuon^olen nähnyt monilla sivuilla, love it!
Perfect:


Oi voi :)

1 kommentti:

  1. Tosi suloinen nukkehylly sinulla! ^_^ Ja nuo pikkuiset, jotka ottavat leluja leluarkusta..! <3 Aww, sinun pitää linkata minulle linkki, niin voin diilata Liccan sinulle :D Valinnanvaikeuksia tulisi ainakin minulle kun noin montaa eri sävyä vaaleanpunaista xD

    VastaaPoista