lauantai 11. lokakuuta 2014

Jenskua

Jenny on täydellinen nukke ^_^ Sen lookki on klassinen ja dramaattinen nyt uuden peruukin myötä. Kaikki vaatteet istuu sille hyvin nyt. Ei sille Halloween-jutulle muuten tulekaan jatkoa kun Elissabatkin muutti muualle ja Draculaura kävi kampaajalla... 

Minikuvatarina, jossa Aryakin on mukana (nyt se on kadonnut, hävittäjävaatehuone iski jälleen!O__O)
 Jenny: Moikka, tytöt! Mä oon Jenny. Saanko liittyä seuraanne?
Tytöt: Moi!
Arya: Tervetuloa vaan! Meidän jengi onkin käynyt vähän pieneksi Amelien häippäistyä maailmalle.
J: Mitä?
 *puheensorinaa*
Myrtti: Hei pallopäät! Joku teistä on kiusannut Twilight Sparklea ja Pinkie Pie'a. Taikomalla.
J: Joo, minä se olin... Jos minä saan jonkun idean päähän minun on pakko kokeilla sitä... Vaikka se ei olisi kauhean hyvä idea tarkemmin ajateltuna. Olen pahoillani! Mutta tehän olette noin ihan yhtä söpöjä pikkuponeja ellette söpömpiä. 
PP ja TS: ...
M: Mutta ensi kerralla varoitatko ennen kuin alat taikomaan? 
J: No, okei...
Tämän silmät menee jumiin vähän väliä, mutta se on vaan hyvä asia, saapahan kuvia simmut kiinnikin otettua. J5- ja Icy Doll-nukeissa on se että niiden silmät jumittelevat. Liekö samaa vikaa aidoissa Blytheissä?
 Punainen väri sopii Jennylle erityisen hyvin.


9 kommenttia:

  1. Hmm, onko noilla Jecci5-nukeilla takana joku "vipu" jolla silmät saa kiinni? Ja entäs sitten Blythe-nuket? Minua on vaan mietityttänyt miten noiden isojen nukkejen silmämekanismit toimivat, pikku-Blythellä on vain nuken asennon mukaan sulkeutuvat luomet, että onko sama sitten niillä isoilla... Kiinnostava myös tuo "väriä vaihtaa" silmämekanismi, taitaa olla sama myös Tangkou-nukeilla... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ps. Vinkeä tunnelma tuossa ekassa kuvassa!

      Poista
    2. Kiitti ^_^ veljen IKEA-taulua vasten otin sen kuvan.

      Poista
  2. Näillä, Icyillä ja Blytheillä on kaikilla naru takaraivossa josta vetämällä silmät vaihtavat asentoa naksahtamalla kiinni-auki. Silmien värejähän on siis 4 kaikilla myös :) Silmäluomet sulkeutuvat vain kustomoiduilla nukeilla tai kuten mulla, jos vähän jumittaa jostain kohtaa :D J5:t ovat halpisklooneja niin siitä varmaan johtuu se. Pidän niistä enemmän kuitenkin kuin Icyistä, koska ne ovat ehkä vielä huonolaatuisempia, kiiltävät enemmän jne. Kustomointiin moni taitaakin niitä ostaa. Hiuksetkin ovat usein tahmaisia näillä, tosin Aryani oli poikkeus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. puhunpa mie jotenki hoonoo soomee.. ?

      Poista
    2. Selvä homma, kiinnostaa vaan nuo aasialaisten nukkejen silmänvilkutteluhommelit kun ei niitä oikein länsimaisilla nukeilla näy...!

      Poista
    3. Inner Monsterit varmaan tavoittelee sitä ilmeikkyyden vaihtelua vähän..?

      Poista
  3. Jenny on kaunis :) Tuo Hello Kitty -kuva on ihana! Ja Myrtti on niiiin söpö ja sillä on IHANA mekko! Ja tarina oli kans tosi kiva!! :3

    VastaaPoista
  4. kiitos, Talviomena :)) Myrtti on ^_^

    VastaaPoista