keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Olen heikkona asusteista kaikkein eniten laukkuihin ja mulla on enimmillään ollut niitä 45, mutta onpahan noita laukkuja nukeillakin näköjään. Harmittaa, kun tuosta kuvasta unohtui Spectran läpikuultava pussukka... Ja ehkä joku muukin? Pikkutavaroilla on ikävä tapa hävitä. Tyttömäinen hempukka Draculaura esittelee laukkuja teille. Tuo pyöreä pinkki on sen oma (Scaris Draculauran siis)^_^ Rochelle Goylen laukku on mun henk.koht. suosikki noista (eikä mulla enää ole koko Rochellea, haluuko joku myydä sen basicin mulle???)
Nukkejen oheistarvikkeita on niin paljon kertynyt, että parasta olisi varmaan lajitella ne entistä tarkemmin. Ensin kaikki oli samassa laatikossa vaatteiden kanssa. Sitten lajittelin eri nukkejen vaatteet ja tavarat omiinsa. Nyt pitäisi kyllä tavarat lajitella eri paikkaan kuin vaatteet.
 Piiloleikkiä aamuauringon kanssa! 
 Rrrräyh! Vapiskaa, kuolevaiset!
Ghoulian poseeratessa aurinko oikein punasi koko huoneen, enkä ole muokannut kuvien värejä, kontrasteja vain. Aika ihanat sävyt tuli vahingossa, hieno kontrasti Ghoulian kylmälle lookille!


Loppuun Lil Missiltä kuvaterveiset :D
On alkanut kertyä jonkun verran tuollekin tyllerölle sopivia vaatteita :) Oon niin noiden Lil Missejen fani, ne on ihanan retroja Mattel-nukkeja.
Barbie-katalogissa oli v. 1991 tuo takarivin kruunupää ja se nimenomaan lumosi ja tutustutti minut Lil Miss-nukkejen maailmaan. Se on kuin suurikokoinen Shelly-nukke, eikö?

2 kommenttia:

  1. Siinä on laukku poikineen! Itselläni tapaa nukkejen kamat jäädä lojumaan minne sattuu, yritän pitää niissä karamellipurkeissa...

    Nuo Lil Miss-nuket ovat jotenkin hellyyttäviä, en olekaan niihin ennen törmännyt... Näyttävät barbien sukulaisilta kyllä selvästi :P

    VastaaPoista
  2. Multakin taitaa löytyä karkkipurkki, pitäisi kaivella kaappeja... (muutenkin siivous tekis hyvää^^)
    No ne todellakin on hellyyttäviä ja se ysäri/kasarimaisuuskin varmaan viehättää, tulee mieleen kultainen lapsuus :) Suomessa ne eivät silti tainneet supersuosittuja olla tai yleisiä. Mutta huuto.netissä olen aika usein törmännyt näihin kuitenkin, useammin kuin Baby Face-nukkeihin joissa on jotain samaa (koko?xD). Haluaisin kovasti löytää So Sorry Sarahin taas... se oli mulla ja kaduttaa kun möin!

    VastaaPoista