tiistai 7. lokakuuta 2014

POST II: Goottien miitti

 Jenny: Olen saapunut goottien Halloween-miittiin... Täällä on aika pimeää, taustalla soi oopperahevi ja valot lepattelevat hämyisen sinipunaisina.
 J: Oloni on vähän yksinäinen ja arka koska olen ensi kertaa täällä ja ainoa laatuani... Monster High'n porukka on täällä suurena joukkona ja ne tuntevat toisensa jo ennestään. Olen siis vähän outsideri... Tuolla on joku kaatunut korkokenkiinsä kun lattia on epätasainen ja kankaiden peitossa.
 Pikkuiset peikkovampyyrit Vampula & Tuittu ja Draculauran lemmikkivampyyri tutustumassa toisiinsa!
 RQ: Moi, taidat olla uusi tyyppi! En ole koskaan tavannut sinua vielä. Mä olen Raven Queen, tervehdys vain! Auts, nilkkoihin vieläkin koskee toi kaatuminen...
J: Moi.. Mä oon Jenny...
RQ: ... me ollaan tavattukin aiemmin..?
E: Joo, Elissabat, moi!
 D: Ja tässä Draculaura! Hauska tutustua, tervetuloa jengiin! Vaikka me ollaankin gootteja me osataan pitää hauskaa!
 Draculauran lemmikki on levoton ja nopea liikkeissään lennellessään ympäri miittipaikkaa.

Paikalla on myös lähes kaikille tuntematon uusi vampyyrityttö Ophelia. Ophelia on saapunut miittiin Twylan kanssa.
 Tunnelma synkkenee ja viilenee entisestään kun paikalle liihottaa kaksi kummitusta.
 J: No nyt on Halloweenia... *ajattelee*
 Spectra ja hänen siskonsa Sally (lol Kaunarit!!!) hieman pelottavat Jennya...
 ... ja Raven Queen ottaa ohjat...
 J (Ophelialle): Miksi sun torahampaat eivät näy kuten Elissabatilla ja Draculauralla? 
O: Mä häpeän niitä... Piilottelen niitä yleensä.
J: Näytä ne! Ihan nopeasti!
 O: No joo joo... 
J: Vau! Tosi pelottavat!
Sitten yhteiskuvaan kaikki! 

JATKUU!

4 kommenttia:

  1. Ihania goottineitejä ja olioita ^3^
    Jatkoa odotellessa... :)

    VastaaPoista
  2. Nää kuvat on ihan mahtavan hyvin onnistunu! Just sopivan pimeitä ja jännän näköisiä :D

    VastaaPoista